2009-08-24  14:08:34

Namngivning

Jag måste förresten skriva av mig angående Adams kommande namngivningar. Ja, i flertal. Han ska ha två.
En i Södertälje, där Micke är ifrån en här i Helsingborg där vi nu bor och där jag är ifrån.
 Vi har bjudit 14 personer där uppe och 35 stycken här nere, sammanlagt 49 personer - det är egentligen galet mycket.
Förrförra helgen satt jag och min mamma och planerade hur vi skulle få plats i vår lägenhet och hur vi skulle duka. Vi lyckades nog ändå komma fram till en hyfsat vattentätt plan och vi fick tummen upp av min sambo.
Men namngivningen här nere sker inte förrän den 19e september, namngivningen där uppe sker dock snart - den 5e september. Fast där ska det vara lite mer lågmält och inte direkt påkostat.

Jag längtar dock redan! Ska bli så kul att få säga det vi ska säga och visa upp Adam för alla. Han är ju inte en bebis längre, han är numera en liten pojke.
 Det är därför min mamma kommer idag förresten, för att förbereda inför namngivningen. Vi har en stor lägenhet (118 kvm) som ska städas och vara i tiptop skick.

Just nu sitter junior och försöker bita av huvudet på Wayne i sitt Wayne & Julia vagnhänge. Han har precis vaknat från sin dvala efter sprutorna och febern har gått ner.

Kommentarer
Postat av: Karin

men han kommer alltid vara en bebis ju! ;(

2009-08-24 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!