2009-08-30  22:01:03

Nostalgi

Jag sitter och tittar på Sagan om Ring - Konungens Återkomst som går på trean och upptäckte precis att kungen av Gondor är samma snubbe som spelar knäppgöken i Fringe, jag gillar honom jättemycket! Och han spelar bra i denna filmen med. Det var posivt överraskande då jag inte är så såld på Sagan om Ringen triologin.

Och, Micke köpte en läsk häromdagen (han jobbade ju som avd. ansvarig för dryck på ICA MAXI) som han ville jag skulle smaka. Den var god sa han. DET VAR GODARE ÄN GOD! Den smakar PIGGELIN!!!!
Schweppes Pear Lime heter den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!