2009-12-17  00:44:25

Akuten..

Nu har vi varit på akuten. Med mig..

Karin och Patrik kom förbi innan ikväll som som Karin skriver som kommentar till mitt förra inlägg så förstörde dem hans planerade sovplan. Men det gör inget. Dock förstörde min mor det ännu mer.

Åter till akutbesöket. Efter att Karin och Patrik gått så kliade det i mitt öra. Jag skulle klia tillbaka med en tops, ut trillar en bit av mitt inneröra. Vad det är vet vi inte än. Det liknar något svampaktigt.
Hursom så började det rinna MASSA blod ur mitt öra, ner för halsen och över handfatet. Jag stoppade snabbt en handduk i örat och skrek till Micke att vi får åka till akuten. Snabbt på med kläder och overall på Adam, ringde mina föräldrar om de kunde passa Adam då jag ville ha Micke med mig in..
Vi lämnade Adam och åkte in till akuten. Väl där kom vi in efter 10 min och en sköterska tyckte det var väldigt underligt och ringde öronakut. Jag har inte ont eller något sånt men detta kan ju inte vara normalt?!
Är det en bit av min trumhinna som trillat ut? Är det ärrvävnad från mina operationer?
Jag är opererad 2 ggr tidigare i mitt öra pga infektioner. Jag miste 80% av hörseln när jag gjorde min första op. när jag var 12 år och gjorde en återuppbyggnad 2004. Dock utan lyckat resultat.

Jag var tydligen utom fara men han ville verkligen kolla vad som trillat ut.
Så jag ska dit kl. 9 imorgon bitti.

Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: KARIN

OMG! :( hoppas det inte är något allvarligt!!! :*********

2009-12-17 @ 09:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!