2009-12-27  22:04:22

Bör tilläggas

Adam har som sagt nu fått fyra tänder där nere och två där uppe men fortsätter vara gnällig och sömnig.
FÖR HAN FÅR TVÅ TÄNDER TILL!! Dvs två till där uppe. Detta betyder att när han är 10 mån kommer han att ha 8 tänder. Puh, jag vill gärna att det ska ta slut någongång.

Han går fortfarande på vällingdiet, det är det ända som går ner. Dock blir han krånglig i magen..

Jag åker imorgon kl 11.39.. Ska bli intressant att åka tåg med Adam.
Jag har kommit på en smart lösning också, men det är inte säkert den funkar, men SKULLE den det vore det perfekt. Jag tänkte ta loss sittdelen till vagnen och sätta den med ryggstödet mot det bord jag hoppas vi får. Då kan Adam sitta i den (då det är två sätten bokade till oss) med spännena i. Han kan också sova bra i den. Sedan kan jag vika ner vagnstommen och trycka den mellan två sätten, ni vet dem där sättena med ryggarna emot varandra så att det blir ett bagageutrymme där emellan..
SKITSMART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!