2009-12-16  09:59:02

Dagarna bara går

Dagarna bara flyger förbi just nu. Det är roligt men samtidigt lite tråkigt. Det är bara 8 dagar kvar till julafton. Karin fyller år om 4 dagar - HEJA HEJA!! :) Sedan åker vi till Slöddertälje om 5 dagar. Otroligt!
Vi ska hinna slå in alla julklappar, städa, äta upp all mat i frys&kyl, mäta alla möbler för att se vilka som få plats i lillstugan inför flytten nästa år. Det kommer säkert att gå.

Adam ligger på sin filt i köket och äter på en grytlapp i sin pyjamas och jag har tunat in på SVT2 Direkt för att titta på Musikhjälpen. Det är en bra och rolig sak! Jag gillar såna intiativ. Plus alla är väl lite kära i Jason?
Musikhjälpens hemsida.

Jag vet dock inte om jag ska åka dit och kolla på lördag. Se hur dem har det i sin lilla "bur". Jag önskade iaf en låt nyss. Men at Work - Down Under. Min favorit "bli glad låt"!


Det är babycafétid idag - 13-16 och jag hoppas Adam ska somna om ca. 1 timme så jag kan diska och duscha lite. Inte samtidigt dock, fastän det skulle kunna gå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!