2009-12-07  08:46:09

Godmorgon

7 dec.

Jag försökte vakna kl 7 imorse. Micke försökte hjälpa till med att lysa sin ipod i ansiktet på mig men jag somnade om. Dock började mitt alarm på mobilen tjuta kl 7.30 men jag snoozade ända till 7.50. Dock jag och Adam upp en timme och en kvart tidigare än vanligt. Vi ska sikta mot kl 6.30-7.00 så att han börjar gå och lägga sig tidigare. Just nu somnar han runt midnatt.

Idag ska jag försöka lägga upp en plan på vad jag ska göra och hur jag ska hinna allt?! Kanske ska göra lite av det imorgon med?

Mellan 8.00-12.00 ska jag försöka duscha & äta, det beror på Adams humör idag.
12.00-14.00 ska jag springa ner till stan, Lagerhaus.
14.00 kommer Karin och vi ska promenera 70-80 min.
15.30 beräknar jag vara hemma och då är också Micke hemma. Då ska jag sätta igång att baka.

Det är här det är knepigt. Jag hade velat åka till IKEA & Väla för att handla julklappar. Frågan är om jag hinner det. Jag ska till Malmö imorgon och då kanske jag skulle kunna ta det före eller efteråt.

18.00-21.00 ska vi mammor julpyssla på Familjecentralen.
Sedan ska jag sova! Om Micke är ledig imorgon. Så ska jag verkligen försöka gå upp 7.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!