2009-12-14  15:20:43

Mood board nummer 1

Jag har velat göra ett mood board länge nu. Ett verkligt mood board. Ett sådant med underbara inredningsartiklar som jag VILL och KAN köpa om jag sparar och är inriktad på dessa. Kanske blir mindre spontanköp och kanske också en samlad inspiration inför det nya hemmet, där vi kommer leva compact living (som jag också tänkte döpa om bloggen till..). Förhoppningsvis följer fler bloggen då, eftersom då får ni ju lite roligare nyheter då man inte ser er läsare lika ofta plus då ska det ju inredas igen och massa bloggande och fotograferande ska ta plats!!
Jag ska också börja sy, sticka och virka mer då Mickes mamma är ett mindre proffs på det, mer än vad man kan säga om min kära mor :) Hennes intressen ligger på annat håll.

Åter till mitt mood board. Jag har använt mig av artiklar och bilder från min favorittidning Family Living. Jag har också beslutat att dela upp mina boards till några stycken efter genre. Då det blev helt plötsligt mycket saker jag ville ha.. hahaha. Den som gapar efter mycket..

Vad tycks??


Detta är saker man kan hänga upp på väggen.
1. Årstidstavlor, 4-pack för 375 kr, forgeorge.se
2. I <3 TV affish för 150 krsammyrose.se
3. Smart häng, ca. 240 kr/st (30$), designglut.com
4. Stringhylla 3 plan (pris beror på återförsäljare), string.se




 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Compact living är faktiskt rätt nice. Man får använda sin inredningskreativitet på helt nya sätt än om man har en stor yta att jobba med. ^__^

(Förvisso är stor lägenhet också kul ;))

Jag och sambon bor tillsammans med vovve i en 1:a på 32 kvm och då har vi ändå lyckats fixa så vi har en klar indelning på kök, "vardagsrum" och "sovrum". :D

Ska bli spännande att följa din blogg och se dina inredningsidéer.

Ha det bäst och krama din lilla sötnos från en gammal barndomsvän. ;)

2009-12-14 @ 19:58:20
URL: http://rafnir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!