2009-12-21  17:22:45

Slöddertälje

Nu sitter jag i Slöddertälje.
Vi åkte 5.19 imorse och var framme ca. kl 11.30. Det gick som smort! Adam sov ända fram till 9.15 då fick han frukost i farten, sittades i sin stol alltså. Det gick han definitivt med på, så vi slapp stanna en enda gång under hela resan. Micke var givetvis riktigt mör när vi kom fram men han har hunnit vila två ggr redan.
Väl framme gosade Adam med sin farmor och farfar och vi bar in all packning i lillstugan. Sedan var det dopp i grytan! Det var första gången jag fick smaka det och det var riktigt gott!
Just nu sitter vi i lillstugan igen och jag har fått elda i minikaminen!! Jag är bäst på att slänga in pinnar och jag var t o m och hämtade ved. Detta kan jag trivas med. Pyssla om kaminen, få det varmt och mysigt i lilla huset.

Adam har sovit i ca. 2,5 timme nu!!! Men han har också varit vaken massor, han sov inte mellan 11-15 och det är mycket för honom. Så det blev inget mellis för honom, han ska äta om ca. 40 min men vi får se om han kan hålla sig så länge.. Han myser med mig i soffan iaf.


Jag råkade se julklapparna vi ska få från Sibyl & Bruno, det var många! :)

Kommentarer
Postat av: cissi

ni får ta er i kragen o hälsa på imorgon eller på onsdag ;)

2009-12-21 @ 18:03:24
URL: http://caicai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!