2009-10-20  10:50:30

091020

Jaha, då var det morgon igen.
Natten var nästan identisk med igår. Fast denna gången vaknade Adam vid 05.10 och började gråta. Jag försökte först få honom att sova men sedan så fick jag ändå gå och hämta flaskan. Han somnade 15 min efter han ätit upp. Så frågan är om han får tillräckligt med näring under dagen? Jag tror inte det. Han äter ju 280 ml ersättning så rätt mängd får han men innehållet är kanske lite för svagt. Så jag ska utöka grönsakssmakportionerna till två om dagen, eller kanske testa mig på välling? Den idén slog mig precis! Ja, vällning innan läggdags - varför inte?! Han är ju snart 7 månader, så hans mage bör klara det.. det ska vi testa.

Micke tar sig ett bad just nu och jag leker med Adam. Eller han ligger just nu på golvet på sin lekmatta och snackar för sig själv. Låter väldigt intressant.

Jag ska strax springa iväg och köpa nybakta frallor och lite annat till frukosten vi ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!