2009-10-18  22:33:50

Kasse

Jag är ju riktigt kass. Nu har jag tappat tråden igen och bloggen har glömts bort, NÄSTAN!
Jag har inte haft speciellt mycket att göra och jag har faktiskt suttit vid datorn men jag har varit så besatt av mina nerladdade program, Ghost Hunters säsong 4 och säsong 5 är på väg! Har någon av er sett på det?
Det brukade visas på TV4 Plus kl 23.00 varje söndag. Nu har det flyttats fram till 00.35 pga någon kass brittisk kriminalserie. Hur många såna ska det finnas?! Har man sett en har man för f*n sett alla?
Min mamma knarkar Morden i Midsomer och konstapel hit och dit (de flesta program heter ju ngt med konstapel). Tacka vet jag "normala" program som 2½ Men & Big Bang Theory.

Idag fyller min pappa år. Han blir 57 år gammal! GRATTIS PAPPA GÖRAN!
Han var med mig och Adam på babysimmet och när han tänkte låsa in sina värdesaker så ville han vara lite rolig och försökte leta upp sin ålder bland nyklarna men de hade bara 56 st skåp. TJI fick han, nu börjar han bli gammal. 57 år, till såna gamlingar finns det inga värdeskåp till!
Lilla Julia var inte med denna gången heller, hon har haft feber och behövde en vilodag, förstår jag!

Jag ska nu se sista avsnittet av säsong fyra ikväll. Kommer längta tills jag har säsong fem hemma. Tills dess ska jag försöka slipa på mina bloggvanor och kanske försöka få in lite fotografier på Adam.
Jag har ett till er iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!