2009-10-30  10:24:02

Where did it go?

Vart tog all tid vägen? Vart flög alla dagarna? Är det fortfarande oktober?

Jag känner bara att dagarna rinner förbi, som sand genom fingrarna. Det är väl visserligen roligt att jag gör så pass mycket aktiviteter på dagarna att det blir så. Förhoppningsvis gillar Adam det också. Men jag vill ju också få ihop en aktiv blogg. Kombinationen är svår för mig, men träning ger färdighet.

Jag har iaf börjat gå ut lite mer nu. Nu tycker jag faktiskt vädret är lagom att gå längre promenader i. Det finns ingen chans i världen att man svettas (om man nu inte pälsat på sig för mycket) av en timmes promenad. Det är inte överdrivit mycket folk över allt och speciellt inte halvnakna människor i alla parker. Det är grymt fina färger i naturen och luften är sval, krispig och frisk!
Det negativa är ju att med min nya storlek i kläder så har jag just nu ingen jacka!! Så efter tre dagar av promenerande är jag nu snuvig och hes. Men jag får hålla igång ändå, jag dör inte.

Jag försökte ladda upp lite bilder häromdagen men min dator är en aning trasig så den blir överhettad supersnabbt och bara stänger av sig. Jag behöver rensa den så inte massa program står och går i smyg vilket gör att datorn arbetar onödigt mycket.
Jag ska försöka fixa det senare idag och samtidigt vill jag försöka få upp min kära header igen. BLOGGEN ÄR JU NAKEN UTAN!

Adams kära gudmor var på besök igår, hon fyllde år den 27e så vi åt lite bakelse och mös. Hemskt trevligt!
Hon är här enda tills på söndag så jag hoppas att få träffa henne idag och på söndag.
Adam börjar ju få en tand. Han är nu tillbaka till sitt normala lugna jag och tanden syns mer och mer, det är jättespännande! Jag vill se hur han ser ut med en fullt utväxt tand! Men jag är inte lika spänd över tanken att nästa tand kanske gör minst lika ont?

Jaha, då var det dags att betala räkningar! Min danska mammapeng är kommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!