2009-09-23  09:17:25

090923

.. och lidandet fortsätter!

Idag vaknade jag upp med världens halsont, huvudvärk (vilket kan vara de tre glas vin jag drack igår men..), värk i bihålorna, dunk i öronen och muskelvärk. Vad är nu detta? Det är inte speciellt roligt att vara utslagen när man har en irriterande pigg son som vill leka med alla sina nya leksaker. Jag får göra en "Operation-sovrummet" med honom igen. Det vill säga plocka in datorn, alla hans leksaker, blöjor, krämer och bosätta oss där. Vi har en stor tv där inne. Nu ska jag bara finurla ut om jag ska ta in vattenkokaren till mitt te eller om jag ska orka springa till köket var gång.

HEY! Jag fyller ju en termos med kokt vatten såklart. Då var det bestämt. Idag bor jag och Adam i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!