2009-09-02  10:47:15

babycafédag

Idag är det onsdag och på onsdagar är det babycafé på familjecentalen. Det är något jag ser framemot varje vecka. Men idag är inte Emese eller Julia där. Så jag tror jag tar mig en snabb fika, kanske läser en tidning eller så och sedan fortsätter städa vår lägenhet. Helt plötsligt, på bara 1½ dag ser det ut som ett mindre kaos i vår lägenhet igen. Men jag har inte haft tid att plocka undan då jag inte varit hemma så mycket.

Jag behöver egentligen gå till banken för att starta upp ett bankkonto till Adam då en fågel viskade i mitt öra om att det var någon som ville sätta in lite pengar till Adam i namngivningspresent men jag har riktigt ont i min mage.
Jag har haft känningar i min mage sedan 3 dagar tillbaka nu. Igår råkade Micke klämma mig på magen och det gjorde så ont att jag tappade andan och tårarna bara rann. Fortsätter det får jag uppsöka läkare i nästa vecka. Denna veckan är jag för upptagen för att tänka på det.

Min kära mor och far kommer förbi ikväll på en liten vinare och kanske mat. Ska bli trevligt.

IMORGON ska jag få bleka håret! Sedan ska vi testa lite frisyrer på mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

det kan ju vara blindtarmen?! ;(

2009-09-02 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!