2009-09-02  20:20:26

Frosseri & teknik

Micke kom hem för inte så länge sedan och hade med sig en liten påse och ett busigt leende.
Som jag nämnt innan så jobbar han på ICA MAXI och där delar dem ut varuprov lite då och då som de anställda kan ta hem och prova själva eller ge bort. Denna gången var det en påse fylld med nya chipssmaker!! Oj oj..
Så jag ska faktiskt synda och pröva några, i rent vetenskapligt syfte..

Men innan Micke kom fram med påsen så kom han bärande på vår nya teknik pryl - EN NY TV!!
Eller ja, det är en gammal tv egentligen. Den var min mormors och när hon låg på sjukhuset så mindes hon att jag var avundsjuk när hon köpte en ny plattskärm - LG 42 tums ! Så hon frågade mig om jag ville ha den. Min mamma har haft hand om den fram tills nu, då hon bad Micke komma hem till dem för att hämta en sak, men hon ville inte berätta vad. Och så var det TVn! Micke är lyrisk då han äntligen ska få en TV i sovrummet och inte vilken tv som helst utan en gigantisk en!

Imorgon åker Micke, Karin & André till Södertälje med all vår packning till namngivningen.
Jag, mamma och pappa åker på fredag och så hämtar vi upp Sabina i Jönköping.
Planeringen för där uppe är väl inte 100% direkt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å gratis chips prover går ju inet av för hackor :D



Jag har gjort robotarna själv. Hoppas att få dem i produktion nån gång dock :)

2009-09-04 @ 20:19:30
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Konsultpappan

Micke låter som en förnuftig tjomme!

2009-09-04 @ 21:51:59
URL: http://kdudesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!