2009-09-22  21:26:40

KÄNSLIGA LÄSARE, IGNORERA!!

Ni, känsliga läsare bedes titta bort, ignorera detta inlägg. Läs det med förbunda ögon..






Jag har så förbaskat ont i min handled nu att när jag ska torka mig när jag kissat får jag bita mig i tungan för att inte skrika av smärta. Vet ni hur töntigt detta känns? Vet ni hur LÖJLIGT detta känns? Vet ni hur pinsamt detta känns? Det gör så ont när jag behöver vinkla handen och jag har ingen kraft i handen kvar!!

Apropå ingen kraft så försökte jag skära upp en bit brieost, inte ens det klarar jag utan jag får göra det med vänster hand! PERKELE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!