2009-09-01  19:23:39

Luspank och skäms

Idag har Micke, jag och Adam varit på Väla - en av Helsingborgs köpcentrum.
Vi fick fixat det sista till namngivningen i form av överraskningen till gästerna och sedan mina kläder till själva namngivningarna. Enkelt men jag ska hotta upp det med smycken hoppas jag!

Jag har fått paket idag! Tre stycken! Min hyllremsa med körsbär från www.happystore.se - love it! Min ena vinst från www.tradera.se en textilbag ca. 25 cm hög och med en söt babuschka på. Det ska bli så kul när mina andra 3 paket kommer så jag kan inreda i köket. Micke han himlade så fint med ögonen när jag sken upp som en sol med mina tre paket. Varför jag inte beskriver det tredje paketet är för att det också tillhör överraskningen till gästerna på namngivningen och jag har vänner som läser bloggen som inte ska få veta vad det är.

Och så har jag betalat alla våra räkningar idag. Så nu är jag riktigt pank efter ha sprätt iväg någon tusenlapp på tradera. Sorgligt men sant dock har vi Adams barnbidrag till hans nytta och nöjen samt budgeten till namngivningarna är långt ifrån slut och nästan allt är klart. Jag har dock sparat pengar också för dem som blir oroliga.

Karin, lilla Karin var så söt och blev rädd att jag inte skulle vilja åka till loppisen nu när jag blev pank. Hahah.. tack för att du tänker på mig och min familjs välfärd innan dina egna nöjen! Hewra ♥



Jag måste förresten lägga i en film till på Adam. Jag må vara tjatig men detta var så sött. Det är Adam och min mamma när dem busar och Adam var så full av skratt och mamma var så stolt över att hennes barnbarn gillar att leka med henne..


Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha han kan inte sluta ;D mormor är för rolig!

2009-09-01 @ 21:39:19
Postat av: Sabina

Nog för att de är jätte söööööööööta men jag slipper nog helst pias truddelutt....gaaah

2009-09-01 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!