2009-09-15  08:54:45

Oh baby baby

Godmorgon vänner!

Jag är så himla trött! Adam har fått tillbaka sina gamla sovvanor dvs att somna vid 20-21 och vakna vid 7-8 på morgonen istället för att vakna runt 8-9. Det gör egentligen inget för som nu, är jag vaken, har matat och lekt lite med Adam och hunnit sätta igång en maskin tvätt - torktumlaren. Jag väntar bara på att bli pigg.
Tror jag ska gå och göra mig en god kopp rykande hett kanelkaffe ♥

Jag läste förresten på Alex Schulmans blogg för några dagar sedan (jag läser den varje dag) att han precis köpt en butik och snacka om att avundsjukan bubblade upp i mig! Jag vill också äga en butik! Jag vill inreda, servera och äga något eget. Men vad skulle man då sälja? Jag och mitt ex var inne på att öppna en alternativ konst butik och den idéen ligger mig fortfarande varmt om hjärtat.

Här är en bild jag fick via mailen igår av Emese på Adam och Julia när dem gosar på mattan på babycaféet!



Kommentarer
Postat av: Elena

Tack :) hon är äntligen här, världens underbaraste flicka :)Vilken vacker ögonsten du själv har. Hoppas bara att all min energi jag har fått håller i sig. Känner mig bokstavligen som en duracellkanin som aldrig slocknar :) Hoppas allt är bättre med dig nu i varje fall. Kram Elena

2009-09-15 @ 10:05:18
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!