2009-09-13  23:04:52

Oj oj

Jaha, nu är sovrummet 100% klart! Ett soffbord ska också bara in, när jag bestämt mig vilket av dem. Det får bli imorgon när mamma kan hjälpa mig att städa lite. Hon kommer att DÖ när hon ser hur stökigt här är men så får det vara. Jag har iaf ett rum klart, matsalen är på G att bli klar, kan inte göra så mkt där inne..
Köket och badrummet tar vi när Micke är ledig tisdag och onsdag.

Imorgon ska jag till tandhygienisten för min tandsten - puh! Och jag får hoppas att Micke känner sig så pass dålig att han stannar hemma men så pass bra att han kan ta hand om Adam så jag slipper tänka på honom när jag sitter där. Är nervös så det räcker för att besöka tandläkaren av något slag.
Efter det ska jag hem och fortsätta städa, städa städa!

Kl 15.00 ska jag hämta min kära mor på hennes jobb och sedan bär det av till Helsingör där vi ska handla vin och skumpa till namngivningen! Kanske smygshoppa något med.

Förresten, här har ni ett youtubeklipp som kanske roar er. LYSSNA NOGA !!


Kommentarer
Postat av: tony

myke hawk är en riktigt grym jävel!



har du inte sett dirty sanchez när dem är i öknen?



där sätter en kille händerna på hans huvud och säger



"look! i have my hands om my cock!" haha

2009-09-14 @ 11:43:40
Postat av: Shirin

Snygg din blogg är :D

Ha det bra. Kram

2009-09-14 @ 14:46:19
URL: http://shirins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!