2010-04-29  09:22:28

Besiktning 2

Jag glömde bort själva rubriken i inlägget igår. Jag fantiserade mig bort till klänningarna.
Jag var och fick den gamla lägenheten besiktigad igår. Den blev godkänd utan problem och idag är jag officiellt 08. Nu är min adress i Södertälje, woohoo? Kontraktet till lägenheten går ut imorgon och då faller depositionen in. Så nu är det ut världen, så skönt!

Idag hoppas vi på sol då jag inte har något alls att göra så jag vill vara utomhus. Sitta och dricka kaffe i parken kanske? Så kan Adam krypa runt än bli uttråkad i en vagn eller barnstol.

Nu ska jag göra lite kaffe och köra upp mammas bil ifrån garaget och ställa den på lastzonen och börja svettas! Här ska det bäras saker! Det "sista" från lägenheten.. det allra sista hämtas ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!