2010-04-27  21:51:14

Bloooooodet droppar..

Jag försvann för en dag eller så men jag har haft det huller om buller. Gamla lägenheten måste bli klar innan imorgon! Och det verkar bli så. Så imorgon ska jag besiktiga den kl. 12 tillsammans med den trevliga Corina, sedan förhoppningsvis skrivs papper på och vi får vå deposition insatt på kontot direkt. Klaaaart! Sedan är det ur världen!

Efter det ska jag längta till torsdag då jag officiellt via en adressändring blir 08a-bo och kan söka in på komvux i Södertälje. Ska läsa Matte C på distans via något av Jensens vuxenutbildningar. Spännande!

Karin och Anna, som jag för övrigt fikade med idag, upplyste mig om att Bacardi har kommit med en nyhet! En nyhet som kommer få min sommar att bli ännu bättre, i alkoholhaltig grad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!