2010-04-21  10:28:41

Dubbel olycka

Igår så skedde en mindre olycka, likaså imorse. Dock liten, som i liiiiten, olycka.
(åter igen kan jag feteglömma att kunna centrera bilderna, de bara hoppar från högst upp i inlägget till längst ner och ja, texten hoppar hit och dit. Jag lyckades centrera de sista bilderna men inte alls i den ordningen jag ville ha, detta är ju helt omöjligt!!!! Skickar snart ett mail till blogg.se och frågar varför och om de har några idiotsäkra tips!)


Mina glasögon gick isönder.

Så nu fumlar jag mig fram. Men jag ville dock har nya sedan länge.

(här ska vara en bild på Lilleman men den rymmer varje gång jag försöker centrera den, så titta på samlingen längst ner istället.)

Lilleman snubblade i sängen imorse och föll huvudstupa över kanten.
Jag hann fånga upp honom någolunda men han smällde ändå i pannan i golvet (vi sover i en bäddsoffa, så det är inte långt till golvet - både positivt och negativt). Ser ni blåmärket, ett runt litet märke ca. 2 cm ovanför hans högra öga.

Idag ska vi fotograferas på Babycaféet, trevligt när han har blåmärken. Det syns ju på sådana fotografier, de använder ju inte kassa kamror eller belysning. Jaja, jag får se om det syns för mycket isf hoppar jag fotona. Men det är iaf 6 st för 300kr, olika foton eller 6 st lika. Superbra pris!

Och så lite fler bilder på Adam, jag tog imorse. Hans ögon blir fantastiskt blåa i blixtens sken, dock ser han lite full eller sömnig ut när den överraskar honom. Det är mina söndriga glasögon han leker med.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blogg.se suger fett och har alltid gjort,därför jag tog bort min och startade en ny på wordpress.com..Mycket bra funktioner och strular aldrig !

2010-04-21 @ 14:58:05
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: karin

den nästa sista var jetefin! :D

2010-04-21 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!