2010-04-23  18:00:53

Gott och blandat

Adams nya intresse är att gå med sin lära-gå-vagn. Det är så roligt att han äntligen uppskattar den. Min mamma undrar ju varför han inte går nu, vi gick tydligen runt året, både jag och min bror plus Micke (Adams pappa). Adam väntar lite.. gör väl inget?
Och som Karin sa, underligt att inte fler går runt året. Det är en som gått runt året från gänget på Babycaféet men hon var också supertidig! Hon började redan gå när hon var 8-9 månader. Alice, Sölvi, Leo och Vincent gick alla runt 13-14 månaders ålder.. typ som att Adam skulle lära sig gå inom en månad nu, kan väl vara rimligt? Så mycket han springer med vagnen.
Julia som varit först med mycket går inte heller, hon gillar inte lära-gå-vagnen längre dock kryper hon inte, hon går på knäna! Skitgulligt samtidigt lite underligt.

Här är lite bilder på gårdagens aktiviteter:


Här meckar vi med vagnen. Är alla fastspända? Är hjulen pumpade? (Egentligen sitter han och surar, om ni tittar riktigt noggrannt ser ni den sura minen, det var för att han precis snubblade till och landade på rumpan, han skäller på vagnen..)


Det är bara upp på det igen! Att misslyckas finns inte i vår bok!


Och så vände vi och gick tillbaka igen. Adams högerfot är väldigt dominant och han lyfter knappt vänsterbenet. Han ser ut som en liten pirat när han går.


Hur vänder man nu den här då?


Hörre du, blev det inte lite bak och fram nu Adam? Du får nog övningsköra lite till innan du får ditt körkort!


Vadå då? Med en sådan söt rumpa i vädret så kommer ingen polis stoppa mig!


Detta ser ut som en tidningsbild till en artikel. Om hur beroendet av nappar förstörde Adams liv.. han väljer att vara anonym.



Nu kom morfar hem!! Nu är det kramkalas som gäller!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade ni inte flyttat typ långt härifrån? Eller har jag helt galet fel för mig ? För bilderna ser jag ju att du är i vår gamla lya =)

2010-04-23 @ 22:04:47
URL: http://misstigerchic.wordpress.com
Postat av: Danie

Vilken läcker lära-gå-vagn!

2010-04-24 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!