2010-04-10  10:26:55

Mamma till en sjukling

Puha.. (som danskarna säger)
Jag har en riktigt liten sjukling här hemma.
Igår kräkte han ner sig själv och barnvagnen när Karin och jag promenerade. Därefter har det fortsatt, han har inte fått behålla något och fick feber inatt. Han har fortfarande feber den lille stackaren.

Jag har varit i kontakt med sjukvårdsupplysningen både idag och igår och vilka snälla människor jag mött. Den första ringde barnakuten för att verifiera hennes egna tankar, proffsigt och den andra var så full av nyttig information och sakkunnig att man verkligen kände sig trygg. Hon ska också ringa tillbaka kl. 14 och se om allt går bra och gav mig en inköpslista. Karin, the one and only - my rock, kommer över så jag kan handla.

Jag har skrutten i min famn. Han är brännhet och allt jag kan tänka på är då Charlie Sheen steker ägg på den där tjejens mage i första Hot Shot filmen, vet ni vad jag snackar om?


Kommentarer
Postat av: KARIN

"febern stiger flera grader i minuten, snart kan man koka ägg på mig" - karlsson på taket!

2010-04-10 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!