2010-04-15  10:12:29

oh happy day!

Adam är nog tillbaka till sitt vanliga jag nu. Så gott som.
Han har nu ätit en halv port. gröt, en halv macka och druckit lite saft. Och kl. är precis efter 10. Det här ser lovande ut. Han har också tagit sin vagn för en liten promenad, så pigg är han.

Som min mamma sa, han kunde gott fått stanna en dag till på sjukhuset, så dem kunde sett med egna ögon att han äter och vi hade ju varit mycket bättre tillfreds och tillmods. För han släpptes faktiskt hem då han var som värst, med kräkningarna.
Och jag undrar jag om vätskeersättningen gjort något av detta. Han bytte ju igår och helt plötsligt är han bra. Helt plötsligt slutar hans diarrér (dock har han inte bajsat alls men det är en annan historia). Och när man minskade mängden så slutar han kräka.
Så frågan är om han hade blivit bättre där, som han är nu..

Min pappa är dock sjuk nu istället och är hemma med oss.

Kommentarer
Postat av: Em

Vad jobbigt, men det låter som att han är snabbt på bättringsvägen.

2010-04-17 @ 12:18:46
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!