2010-04-17  14:28:43

Välkommen till familjen.

Ni vet väl vem som har börjat blogga? Maria Montazami!! I like her.
Här bloggar hon, bland tofsar, gelehallon och glamour.
Och Karin, du ser väl vilken fin utstyrsel hon har lite längre ner på bloggen? Ledtråd: sportig röd och blå dress.

Jag sitter här hemma just nu, i ett nersläckt sovrum, då Adam somnade nyss och har skitont i min vänstra skinka, ländrygg och vänster baklår. Jag har antingen sträckt(streckt?) något eller så är det en nerv i kläm. Det gör i alla fall riktigt ont när jag ställer mig upp och när jag sitter i 45-90 grader. Halvligger jag bakåt så känns det inget. Vilken tur att jag har en stol som är bakåtlutande. Här sitter jag bra.

Adam är fortfarande riktigt pigg och frisk. Han sover som han brukar och äter när han brukar. Ja, allt är som bortblåst och jag undrar åter igenom om Resorb junior plus, vätskeersättningen från Nestlé, som drogs in i dagarna ställde till det med hans mage mer än vad som behövdes. Så att sjukhusvistelsen egentligen gjorde honom mer sjukare än friskare, då dem nyttjar Nestlés produkter där som om de vore barnprodukternas Gud.

Micke är och städar vår gamla lägenhet nu. Vi ska dock få hjälp, flyttstädhjälp då Adams sjukdom och min tidsbrist gör att vi inte kommer att hinna. Han ska i alla fall ta så mycket han hinner så man slipper betala alldeles för mycket. Sedan ska han få bära en massor, som jag egentligen skulle. Stackars killen, men han gör det så gärna. Vi har också börjat diskutera vårt boende där uppe och vi har flera idéer vi skulle vilja fullfölja men allt hänger på Mickes föräldrar som äger den lilla stugan vi ska bo i och är ganska revirbenägna. Håll tummarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!