2010-04-21  18:21:55

Vilken hårfärg?

Jaha, killen börjar blir stor. Det är lika med hår!! Adam föddes skallig som ett bowlingklot och det har väl kanske växt ett hårstrå om dagen från det lilla huvudet. Men nu har han en liten, ljus ansamling i nacken i var fall.
Men nu är frågan vilken hårfärg tror vi att han kommer att få?

Jag var rödhårig som ingen annan när jag föddes, dock hade jag mycket hår från början. Nu är jag blond.
Min bror är råttfärgad, min far är brun/röd och min mamma är blond.
Micke föddes med vitt hår men är nu mörkbrun. Hans föräldrar är båda mörka och likaså hans syster.

Såhär ser Adams nacke ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!