2010-12-11  09:55:54

Julmaten doftar

Nu är det jul igen!

Mina föräldrar kom förbi igår och ska stanna till på måndag. Underbart!
Denna helgen ska vi bära ner alla mina kartonger och skit i källaren så att Adams rum blir fritt så vi kan renovera det i mellandagarna. Men bäst av allt så ska vi göra julmat!!
Adams pappa kommer och hämtar honom nästa helg och så ska han vara där hela julen så vi ska fira vår jul denna helgen med god mat, ljus, musik och julklappar. Visst låter det läckert? Jag kommer att få fira jul tre gånger detta året. Idag/imorgon, på självaste julafton med mina kära föräldrar och så nere hos min bror i Salzburg över nyår.

Vi har gjort rödkål, kokt alla ägg och så är brunkålen i ugnen nu. Det ska stekas köttbullar snart. Jag skulle tagit foto men varken mamma eller jag har hoppat ur våra pyjamas och duschat. Endast min pappa och Adam som är "julfina" men det är ju för att vi står vid spisen och killarna leker (Adam är lite bökig har ha runt benen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!