2010-12-17  08:52:46

Klump i magen

Jag har en sötsur början på denna dagen.

Jag lämnade precis Adam till sin pappa. Det känns jättebra och jättekul för grabbarna som ska få umgås i dagarna nio. Han ska få träffa sin farmor, farfar och faster. Adam ville direkt upp i Mickes famn, det var ju bara en vecka sedan de sågs nu och jag hoppas det blir mer åt det hållet snart. Så mysigt att se.
Men när farvälet var ett faktum så började ju givetvis tårarna sprutar. Det är så löjligt men samtidigt så tufft.

Jag ska försöka att inte räkna dagarna utan njuta och umgås med vänner och ha en bra julafton!

Kommentarer
Postat av: Ylva

du har den kanske sötaste header till bloggen jag sett! Måste ta tag i min egen...

2010-12-21 @ 09:43:24
URL: http://darlingthings.blogspot.com
Postat av: elena

..och nu såg jag dina kommentarer, min sida är lite halvt upfuckad på ren svenska..



300 pepparkakor, inte illa kvinna, men å andra sidan kan man ju trycka i sig hälften på en vecka så :P hoppas det gick finnemang?

Och jag förstår dig att det känns konstigt att lämna bort din ögonsten i flera dagar, samtidigt som man är glad så går man lite sönder, attans!

2010-12-21 @ 22:03:02
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!