2010-12-05  15:03:51

Skattgömmor

Jag älskar att packa upp kartonger!

För mig är det en skattjakt. Jag har så mycket prylar och har fått så mycket fina saker att jag varje gång glömmer vad jag äger. Sen är det faktum också att vid varje flytt tar jag en omstart och saker som kanske var lägre prioriterat bland heminredningen kanske är precis det jag söker i den nya lägenheten. Underbart! Det är som en skattjakt.

Bland annat så hittade jag min digitalkamera med laddare, batteri och minneskort intakt och i samma kartong! Jag brukar annars kunna lägga saker i olika kartonger. Jag hittade också min gamla DVDspelare med fjärris (min nuvarandra saknar det så vi har fått se alla Disneyfilmer med engelskt tal, inte mig emot och säkert inte Adam men nu börjar han härma ord så nu känns det viktigare än någonsin!!).
Jag hittade också mitt laptopbatteri och jag har aldrig använt det då senast tycktes det endast ha 1,5 timmes batteritid vilket resulterar i att man ändå får plugga in den så pass ofta eftersom den är påslagen hela dagen att jag slopade det! Nu laddas det i var fall.

Så dagens bild får bli en på Adam när han äter pasta, rostbiff och ketchup (vilken spännande kombo va?!). Plåstret i pannan är fejk, han älskar allt som det finns klister på och så sätter han det i pannan, så idag har han förbrukat en halv hello kitty-plåsterask för han ska ta av och på plåstret dvs limmet försvinner efter ett tag.





Bloopern:


Kommentarer
Postat av: V

så jävla söt! och gud vad kul med bilder!! Längtar efter lägenhetsbilder!! Sovrummet kanske?? :)

2010-12-05 @ 15:50:32
Postat av: Sandra C

Hehe, vilken charmknutte! Och snygga plåster kan man ju aldrig få nog av, kolla bara in hiphopparna i USA, ett tag hade de ju plåster i hela huvet. Trendisch med andra ord ;)

2010-12-06 @ 16:16:26
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Alicja

Ah! Sicken liten sötfis! Jag gillar också rostbiff och snygga plåster. :)

2010-12-15 @ 19:47:12
URL: http://alicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!