2010-02-10  09:51:19

Alice i Underlandet



Jag fick ett sms 9:25 från SF om att biljetterna till Alice i Underlandet med Johnny Depp av Tim Burton släppts!
Jag gick snabbt in via länken i mobilen och reserverade 2 st biljetter till mig och Karin på premiären!

Den är i 3D och det är andra 3D visningen som sker i Helsingborg. Precis efter att Avatar släpptes så kom den nya projektorn till stan och några fick faktiskt se den i Helsingborg istället för att åka till Ängelholm (3 mil bort) eller Malmö (6 mil bort). Karin såg den i 3D men Alice i Underlandet blir min första ordentliga 3D visning. Jag har sett liknande visningar på shower i audiotorium (eller hur det stavas) i Köpenhamn och Göteborg. Men då handlade det mest om att saker skulle hoppa ut och in från skärmen och jag hoppas inte det är fallet med Alice i Underlandet. Jag är inte intresserad av att störas av att saker och ting rör sig runt utanför. Men jag välkomnar ett större djup och starkare upplevelser med hjälp av 3Dn.

Så missa inte att se denna film!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att slippa åka till ängelholm för att se 3D, men jag lovar dig att även om 3D kommit till HBG kommer du aldrig få samma upplevelse som du hade varit i Ängelholm och sett den!

2010-02-10 @ 21:38:50
URL: http://angelholmaren.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag såg Avatar 3D i helsingborg i torsdags och då hade de en 3D trailer av Alice i underlandet och det verkar inte som om det är en massa saker som hoppar ur bilden, utan det är som Avatar, det blir en djupare effekt i filmen! Tror det kommer bli kanon. =)

2010-02-21 @ 00:30:21
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!