2010-02-21  13:36:56

Biodejt

Det blir bio ikväll.
Kl. 18:00 ska jag och Karin mysa i biomörkret. Vi beslutade oss för att se Shutter Island med Leo DiCaprio. Längesedan jag såg en film med honom, han är ju faktiskt inte så kass som skådespelare dock har jag aldrig fattat vad folk tycker är attraktivt med honom..
Sedan ska vi se bio igen om 1½ vecka. Det är kul med bio nu igen.. ska bli kul när man kan se alla nya tecknade filmer med Adam. Jag, min bror och vår pappa gick ofta, ofta på bio. Vi såg alla Disneyfilmer på premiärerna och sedan kunde vi se samma med mamma någon vecka efter. Mamma och jag gick på bio lite oftare när jag blev äldre, på såna här chic flicks eller tecknat igen. Dennis och pappa såg mest dem nya actionfilmerna. Dennis och jag har ofta gått tillsammans med flera andra och då årets stora biosatsningar och mamma och pappa ser alla deckare. Vilket roligt mönster jag upptäckte vi har/hade. Gör ni så också?
Har en biopartner till olika filmer eller flera, som jag och min familj?
Det slog mig att min bror och vår mamma har aldrig gått på bio tillsammans, hoppas inte Adam blir sån! Jag älskar bio!

Adam leker med massor av klossar jag visade honom att han hade i en fin liten kista så jag tror jag ska testa hoppa in i duschen snabbt. Behöver bara fixa håret.. så är jag ju klar för ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!