2010-02-24  09:50:42

Det värker

Idag värkte mitt huvud och käke när jag vaknade. Usch.. vart kom detta ifrån?
Jag är riiiktigt trött och känner mig sliten. Som tur är mår Adam bättre nu men hostar lite..

Igår förresten, så vad jag ju på en gyminstruktion med Lina och det var riktigt peppande! Vi fick visat oss massor av maskiner, exkl. konditionmaskinerna och balansövningarna. Så nu har vi oss ett gympass på ca. 45-60 min. Jag blev också kär i crosstrainern! Så mysigt att bara kunna ställa sig där en timme eller så..
Imorgon ska jag testa gympasset för första gången.
Jag knåpade också ihop en motionsschema för att se vilka dagar som det saknas barnvakt på.
Såhär ser det ut än så länge:

Mån - INGET BARNVAKT (promenad 1 timme?)
Tis - Mamma&Barn jympa 10.00-10.55
Ons - INGET BARNVAKT mellan 7-15, men vill jag gå på gratis-jympapasset 19:30 finns där.
Tors - Mammagym 7.15-11.30
Fre - Gym 13.00/13.30-14.00/14.30
Lör - Yoga och/eller Wii Active här hemma eller vilodag.
Sön - Promenad 1 timme med Karin

Så, nu skulle jag bara vilja ha någon som kan passa Adam mellan 7-15-15.00 på måndag och ons sedan är jag faktiskt 100% nöjd. Dock är jag jätteglad för dem 5 dagarna jag planerat redan nu.

Denna veckan blir förresten en "fiskvecka" (skaldjurs/havsvecka) för mig och Karin.
Vi ska testa receptet på laxkakor/laxbullar med rostade potatis och morötter.
På tisdag ska vi ha räkor med kokos och så ska vi fixa sushi i helgen!


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj passa dig s du inte går ut för hårt. risken är att du blir sjuk eller tappar lusten helt! Så är jag!!!



Om jag inte jobbar kan jag lätt passa Adam:D

2010-02-24 @ 22:52:45
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Sabina

glöm inte bort att vila bara men gu vad duktig du är

2010-02-25 @ 12:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!