2010-02-12  08:39:32

Godmorgon!!

Idag väckte Adam mig 7:30. Då hade vi sovit färdigt tydligen. Det var ganska nice! Men vi gosade lite i sängen och gick inte upp förrän 7:45. Men det känns bra, för jag var orolig att alla rutiner skulle falla pannkaka igår då han krånglade lite med lunchsömnen.

Meddelade jag förresten att jag skaffat gymkort nu?
Gym, dagtid - special. För oss arbetssökande. Det kostar 600kr för 3 månader och man får tillgång till alla aktiviteter och gym från 6:45-15 på vardagar. Det bästa med att alla aktiviteter ingår är att deras mamma&barn aktiviteter får jag ta del av. Dvs att jag kan utan problem ta med mig Adam, som jag var så förbannad över att jag inte fick innan, på tis - då det är ett mammajympa-pass och på tors - då det är mammagym (man får ta med sig barnvagnarna in). Så 2 dagar i veckan kan jag komma hemifrån med Adam. Sedan kan man säkert få lite barnvakt någon annan dag. Jag är supernöjd!

Karin: Nyheten i hyllan menades inte kcalmängden på tuggummina utan självaste tuggummina, läs inlägget igen :) Det är uppdelat i två delar. Det visste jag också, plus att på olika dietprogram nämner dem alltid Wrigles tuggummi som är 5 kcal, det jag menade med att 3 kcal är lite t o m för tuggummi. Det var mest den nya utformningen på tuggummiförpackningarna och kvalitén på tuggummina som var självaste nyheten. Gör om, gör rätt.

Kommentarer
Postat av: karin

läs min kommentar igen. jag menade också tuggummina. de är inte nya :P har funnits sen iaf förra sommaren :P så läs om läs rätt själv!

2010-02-12 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!