2010-02-03  17:00:09

Kärlek

Jag måste skicka lite kärlek till alla er som läste mitt utelämnade inlägg om min vikt.
Alla ni som svarat med PM, kommentarer och MSNmeddelande. Wow. Ni är verkligen underbara! Det ska ni veta.
Ni har verkligen bringat ljus i tillvaron.

Vissa av er håller med, vissa av er förstår fortfarande inte men hejar på. Vissa vill berätta om sina viktuppgångar.
Jag lyssnar och jag suger åt mig all information. Så snällt.

Och flera av er har kallat mig modig och jag rodnar varje gång jag hör det. För jag ha faktiskt inte vågat läsa mitt inlägg efter att jag postat det. Jag är så rädd jag ska radera det då jag kommer på hur pinsamt det var att skriva. Jag försöker att motstå och Micke har inte fått kommentera det här hemma..
Jag ville bara skriva, inte fundera över inlägget. Jag vill gå vidare därifrån. Jag måste vidare!!

Men tack. Tusen tack!
Ni vet vilka ni är!!


Jag kommer att uppdatera lite sporadisk om min viktnedgång. Men jag vill inte att min blogg ska bli en recept/fight-med-vågen/ångest-över-godiset-jag-åt-i-helgen forum. Det hoppas jag ni förstår och kan relatera till.
Men jag kommer skriva med stora feta bokstäver varje gång jag går ner om det så är 0,5 kg!!!!!
Apropå det, på fredag är det första invägningen. Men jag har ju varit magsjuk och haft det dåligt. Så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!