2010-02-24  16:36:48

Kontroll av Adam

Adam fick reda på hur tung och lång han är nu.
Han är 11 månader och väger 10,9kg och är 77 cm lång! Vilken grabb!
Han har under sina 11 månader vuxit från 50-77 cm vilket blir i genomsnitt 2,4 cm i månaden! Och han har ökat från 3,5kg till 10,9kg vilket blir ca. 600gr i månaden! Men det är närmare bestämt 1kg i månaden mellan 3-8 månaders ålder och nu bara 200-350gr i månaden från 9-11 månader. Coolt vilket som. Tänk sen när man växer 1 cm per år.. det ses ju som mycket.

Sedan har vi varit på babycaféet och busat med alla barnen där! Adam var verkligen på solskenshumör idag och det var skönt, för jag satt nog rakt upp och ner på min stol med mitt kaffe alla 3 timmar vi var där. Inget springa och plocka bort eller sura miner.
Nu är han dock förbannad för mamma landade vid datorn istället för slava i köket. Men maten är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!