2010-02-28  21:08:08

Mumma

Jag och Karin har gjort sushi ikväll. Det blev riktigt gott! Det blev minsann fyra makirullar och lite annat. Dock upptäckte jag att vi saknade tillräckligt med soya. Illa! Men det slank ner ändå! Nu har jag hicka och är mätt!

Jag har också bestämt mig att denna sommaren ska bli min. Jag ska äga 2010.
Jag ska starta med att åka till SRF, Sweden Rock Festival, för första gången i mitt liv och som jag drömt om sedan -06! Ska bli så härligt! Jag har bokat en 4-dagar biljett och jag ska ha Karin med mig! Vi ska bilda vårt eget camp och vi har kommit på massor av roliga idéer till den! Som vi har skrattat åt våra galna tankar.
Yes, oh yes!
Fler av er som ska dit??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!