2010-02-26  18:26:21

Stod på vågen idag igen..

Idag kl. 11.30 skulle jag gå bort till VC igen och väga mig. Jag hade nästan glömt bort det men inte att motionera och äta rätt. Denna veckan har jag startat upp mitt gymmande och lagt upp schema ect ect. Så nu hoppas jag att jag kan vara på friskis&svettis minst 3 dagar i veckan och promenera resten.

Så jag lämnade kvar Adam i lägenheten med Karin och drog på mig ytterkläderna. Mot VC började tankarna "men vänta nu.. tänk om jag inte gått ner något i vikt, jag som verkligen börjat känna av det nu. Jag är inte lika stressad längre och allt verkar falla på plats.."
Så jag började dra ner på tempot bara för att lugna nerverna lite. Jag ville så gärna att det skulle bli en fin siffra på vågen!

Väl där kom Eva mot mig med ett leende och jag slutade faktiskt tänka dem negativa tankarna.
Jag vet att Eva ibland läser min blogg och jag måste bara för säga rakt ut till henne.. Du inger hopp för mig Eva. Din sunda attityd och underbara, varma bemötande gör att jag vill gå och väga mig och jag vill visa att jag kan. Jag vill för min egen skull se bra resultat och jag känner mig lugn när jag är på VC. Jag känner att det är jag som har kontrollen över min vardag och mat inte tvärtom. Tack!

Vågen visade...

- 1 kg !!!

Yes! Jag klarade gå ner 1 kg på en vecka och mer ska det bli! Jag känner mig peppad och glad! This is working!

Kommentarer
Postat av: Danie

Starkt jobbat PG :D

2010-02-27 @ 17:53:50
URL: http://worldaccordingtodanie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!