2010-01-18  10:15:24

Åter igen fel!

Nu har det blivit fel igen med min gamla, gamla, gamla adress. Ja, den är 3 år gammal plus att jag varit skriven på två adressen efter exkl. den adressen vi bor på nu. Det hade inte varit någon fara om jag varit reggan under dem andra, för dem är inom Helsingborg men denna som alltid ställer till det är min adress i KALMAR!!

Jag beställde ju en iPhone i butik, på Väla i slutet av förra veckan. Den skulle komma idag sa hon och det gjorde den! Men när jag läste mitt sms jag fick från DHL kunde jag inte placera adressen den kommit till, men ser senare att adressen avslutas med Kalmar. Vad ska jag göra nu???
Jag var iaf snabb med att ringa kundtjänst och förklarade att jag köpt den i butik, jag fick höra muntligt min befintliga adress, min sambo är vittne till det (för jag kaaan vara lite förvirrad ibland med vad jag hört och inte hört) och att telefonen skulle komma på måndag. Nu har den ju t o m landat på detta utelämningsställe. Så nu måste ju någon komma och hämta den därifrån, när nu det sker, ta den till poststationen, sätta på en eftersändelse som 3 nu startade FASTÄN JAG REDAN HAFT DET 2 GGR EFTER DENNA ADRESSEN, plus jag har upplyst 3 om min "nya" adress som jag haft i 1 år och vi har fått andra varor från 3 korrekt hemskickade efter det. Jag litar INTE på att det blir rätt denna gången heller och jag ska personligen ringa alla företag som jag är involverade i när vi flyttar till Södertälje!

Jag kommer ju inte få min nya leksak förrän slutet av denna veckan säkert och min mobil är så omöjlig nu att den vägrar att ladda sig (som tur är hade Micke en likadan innan sin iPhone så jag fick använda det batteriet..).
FY!!

Om några timmar ska jag på hörselprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!