2010-01-11  10:32:12

Datumlotteri

Jag avgudar Lasse Åberg och jag gillar hans små framträdande i reklamer. Som GodEl och den nya för DatumLotteriet.

Jag bestämde mig faktiskt att bli prenumerant, som det så fint heter, på DatumLotteriet idag. Med Adams födelsenr. Skulle "jag" vinna ska pengarna direkt sättas in (om beloppet är under 50.000kr) på hans bankkonto. Det är väl ändå en rolig investering? Överskottet av DatumLotteriet går till Bröstcancerfonden och Prostatacancerfonden och det gör det bara bättre!
Jag kommer vara med tills Adam blir 18 år, och då bör man väl kunna vinna något?

Gå in på deras sida!
www.datumlotteriet.se

Mina föräldrar har gjort liknande och skrivit in mig och min bror när vi var nyfödda i fotbollsförbundets lotteri i Torekov och förrförra året vann vi faktiskt. Jag vann förstapris och min bror andrapris! 1000kr respektive 500kr. Dem pengarna fick vi fastän det är mina föräldrar som betalat för medlemskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!