2010-06-07  12:27:48

Miss u

Saknar ni mig?
Jag saknar er i alla fall.

Jag har nu haft en vilohelg i Torekov med mina föräldrar. Det var sista helgen, vi fyra. Nu på söndag flyttar jag ju.
Det känns inte som en flytt riktigt än men jag kommer säkert att få hemlängtan om si sådär 1 månad och definitivt runt min födelsedag! Men min familj kommer vara hos mig då, hela!! Min bror och hans tjej kommer ända ifrån Österrike för att fira min 25 års dag!

Idag ska jag och Karin inhandla det vi behöver inför Sweden Rock. Det ska också bli en otrolig milstolpe i mitt liv. Det är min första festival. Jag hoppas jag kommer att fixa det. Jag vet jag kommer älska campingen men hela den här röran med publikhav vid scenerna och livemusik, det har aldrig riktigt fastnat hos mig. Jag hatar att stå och trängas i ett publikhav, näst intill klastrofobisk känsla. Sedan så pga min dåliga hörsel har jag väldigt svårt att urskilja texter och musik ur livemusik. Speciellt i hårdrock (fastän jag älskar det!) då trummorna tar upp mycket av spacet! Men det blir säkert bra! Jag får isf sitta med min dricka i min solstol och lyssna på avstånd.

Som festivalmat blir det nog nyponsoppa, bröd och godis :)

Kommentarer
Postat av: Smilla

Hoho?

2010-06-30 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!