2010-03-07  09:38:33

I need food

Nu sitter jag här.
Det känns som om klockan vore halv två på eftermiddagen men det slog mig att kl är bara lite över nio.
Jag är hungrig och min kropp behöver frukost. Kaffekokaren står och bubblar i detta nu.
Adam sitter inne i badrummet och försöker zappa fram en intressant kanal på tvättmaskinen.

Jag borde äta en macka idag. Det var länge sedan. En macka med.. keso kanske? Ja, keso och grönsaker!
Kanske en frukt till? Päron eller clementin.

Jag ska förresten modifiera min belöningslista.
På -20kg så hade jag skrivit "ny garderob" men jag tänker ändra det till "skaffa en tatuering"!!
Jag har velat ha en tatuering på armen (helarm) eller på vaden men mina propotioner kommer (förhoppningsvis!) ändras efter -20kg.

Sarah: Det stora ligger på Rosenbergsgatan 11 - har öppet vardagar 10-18 och helger 10-15. Men det är inte precis där man fyndar billigt då han som håller i det är kunnig inom svensk konst och form. Men han har allt. Så man hittar definitivt det man letar efter! Det mindre var på Troedsgatan 2.

Karin: I know! Jag tänkte på dig.. men du har ju mysigt där du är :) Vi kan ju gå senare! Speciellt till det stora. Det har ju alltid öppet!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hallojs Frida :D Va skoj att du hittade min blogg! Ja, alice var helt ok men inte så man föreställt sig. Hoppas allt är bra med dig/er. Kramar

2010-03-07 @ 16:16:30
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Den första ¨på rosenbergsgatan är väl inte särskilt stor? Och massa konst? Ligger det två loppisar där eller? Blir helt förvirrad. den jag går på som ligger där är mest massa skit som ligger huller om buller. Man fr verkligen anstränga sig för att hitta något av värde! Dom har dessutom en stooor hund som bor där inne! Är detta samma? Kollar man karta ligger dom iaf på exakt samma ställe!?

2010-03-07 @ 20:53:38
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Sabina

du kanske behöver en ny gaderob som földj av minus 20 kg men det är nog ingen belöning

2010-03-11 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!