2010-03-31  18:36:40

Middag ute och en öl?

Jag är så sugen på att sätta mig på någon restaurang i stan och äta. Kanske ta en öl eller åtminstone sitta och titta på folk. Men ingen kan.
Karin ska mysa med sin mamma och Maria har börjat med maten.
Vilka känner jag mer som jag vill sitta och snacka med.. Jag kände massor innan som jag var ute och åt med. Alexander och jag åt kinamat ofta. Veronica och min lillebror var jag också ut med. Sedan när man jobbade hade man inte tid eller så åt man med arbetskamraterna direkt när man landade i Sverige igen.

Hmm..


Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Hej! Har du nått bra tips på nån/några bra bloggar? :)

2010-04-01 @ 17:05:16
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!