2010-03-31  09:48:37

Se dagens ljus

Wow!
Jag gick upp 9.00. Vet ni hur lyxigt det kändes? Jag sov tills jag vaknade! Så nu är jag riktigt utvilad men usch vad jag saknar Adam såhär på morgonen. Att få kramas i sängen och snacka lite. Få ge honom välling.. nej, får inte skriva mer om det för då blir jag bara deppig. Imorgon får jag träffa min prins.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost sedan iväg och gymma.
Efter det är det städning av lägenhet som står på schemat, hela köket skulle jag vilja blåsa ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!