2010-03-07  18:38:00

Skryt, jag vet!

När jag drog min vanliga runda bland mina bloggar jag följer (jag använder mig av bloglovin) så kom jag in på en av mina nya favoriter. Jag har kanske lite konstig smak i bloggar (inget ont mot er som skriver dem jag gillar) men jag gillar faktiskt när man skriver om lite annorlunda saker. Saker som jag inte vet så mycket om som någon annan är grym på. Jag orkar bara inte mer skvaller och "detta är min vardag, detta har jag på mig idag och vet du vad min väska kostade?!!". Bleh. Mina ögon torkar ut av sådant nu.. så jag har pausat mig själv med att läsa Kenza, Kissie, Blondinbella och annat patrask! Nu läser jag hellre mina tjejkompisar bloggar och bloggar som den jag ska presentera nu.

http://nailtastic.blogspot.com/2010/03/guld-x-3.html
Det är en tjej som samlar på nagellack och hon har mååånga! Det är faktiskt intressant då hon provar dem och sedan fotograferar dem. Så slipper man testa dem själva.. haha.
Nej, men det som hände mig nyss var att jag frågade henne om hon hade eller visste om något fint guldigt nagellack och då letar tjejen fram sina 3 hon har och målar sina naglar i färgerna och fotograferar och lägger upp det. Hur snällt är inte det?? Plus jag hittade en favorit bland dem tre och ska nu surfa fram resultat via google.

Och vill ni se dagens drama som Adam skapade så gå in på min bilddagbok.
Grabben är bra konstig!
Jag bör ju också tillägga att han saboterade min lappis idag. Han slet av bokstaven J och den går inte att sätta tillbaka. Tur man har en lappis som är så känslig att den lilla knölen som är kvar fungerar lika fint. Man måste bara vara träffsäker, men det är lugna puckar efter ha chattat sedan man var 13 år gammal.



Kommentarer
Postat av: Em

Jag bryr mig heller inte om dessa som bloggar om sina vardagar, eller jo, men det är de som jag känner till lite. Att få veta vad en totalt främmande människa har på lunchmackan bryr jag mig inte om. Det får antingen vara roligt, intressant eller mysigt. Vad gullig av tjejen att hjälpa till med nagellack så. Kul och annorlunda.

Sv: Tusen tack, såna kommentarer värmer!! ;)

2010-03-08 @ 15:24:53
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!