2010-03-18  17:59:33

Smärta bakom ögonen

Jag börjar nog känna att jag är trött. Ack, så trött.
Jag skulle börja gå igenom mina kläder och efter en kvart kom jag på mig själv att fortfarande stirra på alla kläder där inne. Jag ryckte upp mig och hämtade en svart sopsäck.. den står där (läs: ligger) fortfarande, tom.
Jag orkade inte mer..

Adam är sur på mig nu också och han blev sur på päronet han fick innan.
Vi är sura och trötta båda två.
Jag ska iaf bege min in i köket och börja göra mat, få lite i magen, kyla in resten till Karin sedan sitta i soffan med en kopp kaffe. Ja, för jag orkar inte mer.
Anna kommme som sagt förbi imorgon och då kan hon ta Adam lite så kan jag koncentrera mig på att packa. Jag ska också sova imorgon när Adam sover eftermiddag, för att ha extra mycket energi till eftermiddagen!

Kommentarer
Postat av: Em

Det är jobbigt när man har små att få ihop allt. Det man lär sig är att när man minst anar det får man nya krafter. Jag håller tummarna för att du snart får nya krafter. :)

2010-03-19 @ 16:22:54
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!