2010-03-25  13:16:53

Sommar?

Nu har våren verkligen kommit till Helsingborg!
Idag har vi 12-13 grader ute!

Så min jacka är som en smältugn! Jag borde hitta något lättare att ha på mig då jag ska promenera.
En vårjacka eller tjockare tröja? Tänker mer på att en för stor jacka (då jag hoppas inte att jag väger samma denna våren som nästa) är väl sämre än en för stor tröja som man isf kan använda som myströja?

Det var jättehärligt att gå på Väla med mamma och Micke fick sig sina födelsedagspresenter, vi lyckades också fixa lite till min bror och hans tjej och så åt vi en underbar lunch på Le Croissant, deras foccacia is to die for men idag testade jag deras kycklinggratäng och det var tråkigt att inte hela höll samma temperatur, då dem givetvis värmde på den.. men smaken var det inget fel på! Deras kålsallad och pestodressing är det godaste som finns och Micke beställer extra pestodressing när vi äter där. Mums!

Nu sitter jag och Adam och svettas i vår lägenhet.
Jag ska hinna trycka ner lite handdukar och kanske starta på att packa ner köket innan vi ska hämta mamma igen kl. 16. Då ska jag ut till Väla igen för att ta del av erbjudandet Intersport hade till medlemmar på Friskis&Svettis, 20% på allt och jag behöver två träningslinnen/t-shirts. Sedan ska jag handla för kalaset i helgen.

Jag ska servera laxbiffar med sesamrostade sötpotatis och till det blir det en wasabisås. Ett recept jag fann från min favoritbilaga Leva & Bo.



Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh det där ser gott ut! haha det slog mig nyss att våra bloggnamn är rätt lika :D

2010-03-25 @ 15:02:07
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra torsdag? (:

2010-03-25 @ 15:22:29
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Em

Javisst är våren här. Solen VÄRMER ju! Underbart!

2010-03-25 @ 15:29:11
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh så gott det lät!

2010-03-25 @ 16:05:54
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Jenny

Haha Låter Mums!

Sparar du till mig och Jim oxå ? ;P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!