2010-03-24  19:50:35

Tävling! ~ Vinn Nyheter från Höganäs Keramik

Jag kollade igenom mina bloggar och fick syn på ytterligare en tävling! Jag har blivit ett riktigt tävlingfreak på senaste tiden, men det har också ökat på grund av att jag följer allt fler och fler bloggar via Bloglovin.

Här kommer en underbar tävling från bloggen Henriks tankegångar.
Den där Flora muggen har jag suktat efter länge nu, jag älskar att muggens öra faktiskt är format som ett och muggen i övrigt är större och rymligare än vissa andra och jag som älskar mitt kaffe och dricker mycket ger det två tummar upp! Den nya färgen skulle passa perfekt in i den nya stilen jag tänkte försöka på i lillstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!