2010-03-05  15:03:31

The Killer Scale

Jaha..
Jag ställde mig på vågen idag igen.
-0,3kg
På en vecka med motion i massor och dietshakes så det sprutar ur öronen på mig.
-0,3kg
Inte mer?
Jag förlorade ju 1kg på en vecka då jag inte rörde på mig.
Vad orättvist!

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag mår ju bra, har haft en underbar vecka och har energi för ett helt kompani. Så jag känner mig ju inte sämre på så sätt bara det att shit vad modfälld man kan bli.

Sedan kom jag på den lysande idén när jag tagit på mig jackan efter vår lilla samtal vi har varje gång efter The Killer Scale.
Jag måste ju mäta mig! För jag tyckte inte det stämde, det kan bara inte stämma.. vart skulle allt jag känt annars tagit vägen?
Så fram med Herr Måttband och så visa ut vart midjan var, andas in och andas ut.. .. .





-5 cm !!!!

Yes. Tack!
Sådär.. sedan promenerade jag hem.


Nu har jag varit på gymmet medan min kära far tog hand om Adam.
Jag ska försöka få mig och honom lite mat, sedan kanske duscha.. om inte Adam är trött, vilket jag tror han är!
Isf dushar jag, han nannar och sedan ska vi äta god middag hos mina föräldrar då Karin rymt till Rydebäck eller någon annan håla.


Kommentarer
Postat av: Natty

Du kanske börjar bilda lite mukkler gumman, mukkler väger mer än vad fett gör! :)

2010-03-06 @ 00:14:17
URL: http://natty.se
Postat av: Sabina

Tänkte precis sägar det du har ju börjat bilda muskler i och med träningen och då kan det hända att vågen står still några veckor nu, men det är bra att du mätte för det hjälper en att se framsteget där istället. motivation min kära

2010-03-07 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!