2010-05-02  12:30:05

Gårdagens fynd

Här i Enhörna finns det ett fast loppis. Det är flera lador som säljer antik och kuriosa för lite mer, sedan en säljer samlat från olika dödsbon och andra välgörenhetsinsamlingar, de har också ett mysigt café och en liten blomsterhandel men lite inredningsartiklar som man ser överallt (Cult Design t.ex).
Det heter Norrlöts, Handels & Auktion och dem har öppet vardagar 10-18 och lördag 10-15 - underbart!
Igår var vi då och fikade samt tog en snabb vända inom ladan som säljer lite blandat. Där fanns mycket fint och jag hade absolut kunnat gå hem med mer men jag känner inte för att bara fynda för priset skull (dock hittade jag en superfin Erik Kold ostkupa för endast 40kr - den går för ca. 150-200 kr på tradera!) utan jag letar efter fynd som jag vill ha, kosta vad det kosta vill (inom rimliga gränser).
Och jag fann två söta saker!
En liten fotogenlampa till badrummet med blå mönster på, ca. 15 cm hög och fullt funktionsduglig.
En kaktång (större än en sockertång dvs)
Bilden tagen med min iPhone via appen Hipstamatic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!