2010-05-07  09:57:04

Godmorgon

Godmorgon!
Idag var det svårt att ta sig upp ur sängen. Jag somnade om och om och om igen. Utan att ha någon större kontroll. Jag sov tydligen sämre än vad jag trodde fastän Adam som bättre än vanligt. Denna lingonvecka tar kål på mig! Jag har så ont i huvudet att det strålar ut i käken.
Micke lät mig snooza en halvtimme medan han tog hand om Adam samtidigt som han gjorde sig färdig inför jobbet. Det första jag gjorde när jag var uppe på benen var att koka en kanna kaffe och fixa Adams frukost.
Det som slog mig nyss var att jag kanske har en förkylning i kroppen samtidigt? Då brukar man ju känna sig såhär utslagen.. hmm. Ja, den tråkiga veckan är snart slut och då får vi se om symptomen släpper.
Gårdagens ToDo är dagens också då den där listan blev väldigt lång. Jag har ca. hälften kvar och jag är på bokstaven R (P,R,S,T och W är de största högarna). Hittills har jag skrivit ner 103 st. filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!